Post by checkpravwahchaipau on Feb 20, 2022 1:15:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Spelet frös med några minuters mellanrum och hade en annons var 20:e sekund eller så. Plus att vi inte har några instruktioner om hur man gör någonting. Jag såg verkligen fram emot det här spelet.
Mini Block Craft عمومی nkj
Mini Block Craft Gündəlik bsal
Snälla gör ett riktigt tåg och en riktig tågstation, snälla eftersom jag är ubsatst Whit tågstation
Alla t
Mycket bra, men jag kan inte för mitt liv komma på hur man gör saker som en ficklampa eller yxa etc. Och det finns inga resurser online heller.
Last chance to grab PC Terraria for 50% off!... | Facebook
Det gud men dålig visningsreklam inte för barn, vänligen filtrera di adv
Roligt
Liquitex Light Modeling Paste Acrylic Gel Medium (8 fl. oz)
😀😀😍😍
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Jag avinstallerade det här spelet eftersom det finns för många annonser när du lämnar inventeringen, vänligen fixa det eller för alltid ger jag det 1 stjärna.
Andras problem är låga. Det verkliga problemet är att detta inte är ett multiplayer-spel. Gjorde det som multiplayer-spel. 👍👍Allt gott.
Jag älskar det här spelet men ger två stjärnor på grund av två problem som jag står inför i det här spelet. Den första är att mina världar håller på att krascha, jag vet inte vad orsaken är, jag vill ha ett svar på hur mycket data kan lagras i en värld? Det andra problemet är att jag inte kan importera möbler från en annan värld, snälla fixa dessa två problem och nu hade felen ökat. Inte ens en karta är effektiv för att hålla 34 mb data. 👏
Är så roligt
Det här spelet är FRUKTANSVÄRT. När jag började kunde jag inte ens kontrollera mitt hantverk. Och när jag faktiskt startade spelet fanns det ingen hjälpknapp och jag visste inte hur jag skulle bygga något. Precis som jag sa tidigare, skulle jag använda vilken förolämpning som helst för det här spelet. Jag skulle ge det här spelet hundra 👎👎👎👎👎😝😝😝😝😝. Ladda ALDRIG, seriöst ALDRIG ner det här spelet. Jag skulle hellre titta på dumma annonser om dumma saker i FEM HELA ÅR än att spela det här spelet i FEM minuter.
det konstigt spel.😎
Jag älskar den här appen. Den laddades på cirka 2-3 minuter, den är lite laggy men de otroliga strukturerna, den fantastiska flygplatsen och det otroliga utbudet av block och material väger upp för den eftersläpningen. Sammantaget är detta spel fantastiskt och jag skulle definitivt rekommendera till alla som vill prova något nytt och annorlunda.
Du bör lägga till flerspelarfunktioner i det här spelet eftersom att bygga och spela ensam är värdelöst. Så lägg till flerspelarfunktioner i det här spelet
Jag älskar det här spelet för det kan det kan bygga saker och jag älskar att bygga och det här älskar dig verkligen och jag älskar det jag började var så svårt du ser en morgon jag gick och min fot gick sönder så jag är ledsen
Det här spelet är hemskt 😱Jag förlorade min Wellrased-värld två gånger. Jag kan öppna dessa men det finns en total blackout, allt jag kan se är solen och månen som är i omloppsläge, snälla fixa det. Jag vill ha tillbaka mina världar om du tror inte att du kan se på min YouTube-kanal kul med galna block vad jag har tappat.
Jag gillar det här spelet 3 star | eftersom inte spelare nummer 2 hans skära block och eld | nummer 1 han tappar ägg och sedan så blixtfågel hon inte dör så jag kan blockera för alltid
Mitt hjärta spel
Jag kunde inte ens öppna appen, den fortsatte bara att ladda och ladda. Jag försökte till och med ta bort den och sedan installera den flera gånger, men den jävla saken öppnades inte.
Roligt spel
Mini Block Craft Rekreacyjne ovu
Spel
För många annonser men det är ett bra spel om du tar bort annonserna som att det inte ens är ett blockspel längre är det ett annonsspel men om du tar bort mängden annonser kommer jag att ge det 5 stjärnor men om inte 1 stjärna eller 2
Jag skulle vilja att du uppgraderar det här spelet för du kan inte äta någonting och fönstren kan du inte hitta fönster som är målade eller så kan du inte måla det själv och dörrarna också, uppgradera det här spelet så ger jag det 5 stjärnor och en sak till lägg till fler dörrar och få platta fönster att uppgradera detta snälla jag gillar det inte så här så uppgradera det så snabbt du kan snabbt
Jag hatar det här spelet bc när jag precis laddade ner det och jag ville spela det tog så lång tid att ladda att jag inte kunde spela fixa det nu bc jag kommer inte stå ut med det här nonsens 😠😠😠😠😒😒
Allt i det här spelet är trevligt men...gör det mer intressant, mer och mer action plz, och få oss att gå utanför rymden till andra planeter och kompassen hjälper verkligen när du går vilse. MER HANDLING, MINRE TRÄD varje gång jag vill bygga ett hus finns det för många träd så måste du ta bort dem, det tar mycket batteri från min telefon, gör den också offline för flera spelare. Och vapnen är för svåra att använda. Fortfarande 5 stjärnor. Få oss att rädda världen när jag tar bort spelet. 🎆🎆🎆🎆🎆.Jag älskar allt, lägg mer
Smashers.io - Fun io games Arkády mpe
Jag gick på och gick och lekte. Jag fick allt för att bygga ett hus. Jag gick för att flytta är frös och sparkade av mig. Några timmar senare fortsatte jag och det stod att jag var tvungen att betala $26 för att spela så jag tar bort den här appen. Jag slår vad om att det skulle ha varit kul om jag kunde spela den.
HERREGUD. det här spelet stinker allt du öppnar ditt lager och benet därifrån ett annat ID går ständigt annons annons annons reklam det är så irriterande snälla byt ut detta alternativa okej spel som är en kopia av Minecraft och Minecraft är mycket bättre är det inte fungerar ok
Jag älskar spelet, men det borde ha en hjälpsektion eller en handledning för att hjälpa människor. Jag kan inte komma på hur man gör möbler!!
hur man får ett populärt spel: steg 1: att skapa spel är svårt. så stjäl grafiken från ett annat spel och lägg bara till olika kontroller. steg 2: kodning är också svårt. så bara stjäl kod från ett annat spel. steg 3: när du har satt ihop det, få det att se mer tilltalande ut genom att skärmdumpa hus som gjorts av det stulna spelet. steg 4: låt pengarna rulla in. Och försök att sova på natten med vetskapen om att du uppenbart lurade bort en person som arbetar tio gånger hårdare än du, och du har precis fått 9+ miljoner fler nedladdningar.
Det verkar ok, men det är verkligen inte så bra, jag menar att det inte tillåter dig att spela online och grafiken är inte så bra, det är lite likt minecraft men det är inte vad jag trodde att det skulle vara för dem anledningar till att jag ger den 1 stjärna